3/1

Efter att ha varit hemma ganska mycket på senaste så ska jag tillbaka till jobbet i morgon igen. Jag är visserligen inte 100% frisk men om jag skulle vara hemma hela tiden för snorigheten skulle lönen inte vara så stor sen. Så det är bara kämpa på. Märker nu att pengar verkligen behövs. Det kostar att inte bo hemma...


Eftersom att snön ändå inte verkar komma vill jag ha sommar. Eller vår åtminstone. Mysigt med lite värme och sol. Sen kan man ju alltid hoppas på att det blir en liten resa i sommar med M.


Nej nu ska jag äta ägg och kolla på Sex and the city boxen som var en klapp av darling.. på vår nya platt TV :) Senare ska jag träffa syster, efetr det Lenita på en fika och förmodligen lite vin...


131064-10

Varför har jag världens bästa pojkvän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback