KOM IGEN NU JUMBOJET

Mina vackra damer (känner att jag kan sluta kalla dom för svin nu) skulle ha kommit hem tidigt imorse. Men vet ni vad? Deras plan är grymt försenat.  Finns en artikel på aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1503583.ab) om försenat plan till thailand och det är det planet som ska ta damerna hem. Dom uppdaterar mig med tider men jag blir så förvirrad när jag får veta svensk och thai tid så jag orkar inte tänka längre. Men det senaste jag hörde var i alla fall att dom förhoppningsvis kommer hem till klockan sex imorgon EM/kväll. Hoppas, hoppas, hoppas! Vi ska ju ut och klubba. Som jag saknat det! Men tiden har ändå gått sjukt mycket fortare än jag trodde att den skulle. Kom igen nu flyget! Gasa! Flaxa! Eller hur det nu kommer fram. Bara det kommer fram och hämtar mina tjejer och tar dom hem till Sverige.

image327


Har varit ledig idag, tvättat och haft mig. Skulle egentligen behövt köpa klappisar idag men det har jag inte råd med förrens lönen som kommer imorgon. Men imorgon jobbar jag så jag måste påbörja klapphandlingen på lördag för att förmodligen fortsätta på söndagen. Självaste julafton är körd för då jobbar jag. Skoja inte om att det kommer vara kaos i affärerna i helgen! Men klapparna måste ju handlas. På det har jag klipptid halv två på lördag så det måste ske innan det och om vi ska ut imorgon kommer jag va rätt sliten på lördag? Hur skall detta gå? Det får vi se. Det måste gå :) Jag ska försöka njuta av denna helg trots att det står mkt på schemat för jag jobbar hela nästa vecka förutom torsdag. Alltså hela jul + helgen + nyårsafton. Kommer nog bli lite tufft men jag får tänka: pengar.

Kommentarer
Postat av: camilla

åh jag vet :) finns inget bättre band än BSB!

Postat av: Joanna

I februari är dom borta i två veckor så då kan vi bada hur mycket vi vill ;D

2007-12-26 @ 13:00:11
URL: http://joan.webblogg.se
Postat av: Joanna

Dags att uppdatera?

2007-12-31 @ 00:26:42
URL: http://joan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback