alone

Nu har karl min gjort som svinen- lämnat mig. Han begav sig till Spanien med jobbet imorse men till skillnad från svinen är han hemma igen redan på söndag, så det känns rätt lugnt. Idag har pappa och hans målarvän börjat måla om hemma hos oss så jag sitter just nu hemma hos pappa & Janet i gamla Skugås. Tagit med mitt pick och pack för att bo här tills på söndag. Vet dock inte hur mycket jag kommer hålla hus här med tanke på att jag jobbar imorgon och direkt efter det bär det av hem till Sandra för middag med henne och Tess, därefter hem till Annie för Idolfinal, singstar och vin i mängder såklart. Lördag är oklart med jag och JoBo har bytt lite ord angående utgång eller liknande så det här blir nog bra. Jag saknar redan Mattias. Men jag tror det har med o göra att jag är ensam och inte gör ngt just nu, är man väl sysselsatt så tänker man ju inte så mycket på det. Men just nu vill jag bara ha honom här ju. Men näpp, han är ute och svänger sina lurviga på varmare breddgrader. Jag får nöja mig med pappa, Janet och hundarna ikväll.

Btw, nu ser jag på den här datorn hur min layout på bloggen ser ut för vissa. Inte vackert! På min dator är den snygg... Det här går ju bort.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! =)

Jobbigt att du saknar Mattias så men det är nyttigt att längta efter varandra också! =)

Hmm, här ifrån ser din layout snygg ut!

Hoppas att du får en trevlig helg!

Kram kram

Postat av: annie

hej söta! tack för senast! är det du som har glömt din fina kjol hära? :D hoppas allt e bra! puss

2007-12-09 @ 22:22:52
URL: http://annieogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback