utan rubrik

I mitt tidigare inlägg la jag ju in en länk med en grym dans & låt. Nu har jag hittat låten och den går på repeat kan jag lova. Typiskt mig att spela sönder en låt som jag tycker om. Elisa - Dancing.

Johanna gånger två kom över igår. Den ena drack dock inget utan åt bara middag med oss. Senare kom mannen min hem med en kompis, så blev det lite förfest med singstar. Grabbarna begav sig mot sitt och vi stannade kvar en stund för att senare åka in och möta Benny och grabbarna på söder. Väl där blev det limosin till något dåligt ställe borta vid ringen. Fattade inte så mycket men vi behövde inte betala den om vi betalade inträde, vilket vi inte gjorde. Men ja, gratis är ju trevligt. Väl inne skrattade vi åt vart vi hade hamnat, men det blir vad man gör det till så vi dansade, drack drinkar och hade kul. Tycker alltid det är lika kul att umgås med killarna från gamla klassen. Dom begav sig dock mot Bålsta efter det men jag och Barris skippade det och så blev det hemgång. Mattias plockade upp mig i en taxi runt tre snåret. Finns lite bilder på bilddagboken.

Man är seg idag...
Coca cola och pizza stog på schemat. Usch & fy. Men gott var det. Mattias är och spelar fotbollsmatch och jag hänger runt på facebook och youtube och fördriver tiden. Ikväll ska jag och älsklingen äta tacos sen blir det bio. Mysa bara han och jag. Han har tidig match imorgon och jag ska jobba imorgon 7.30 så det blir lugna puckar!

Jag förstår inte vad jag håller på med ibland... Jag lovar mig själv saker för att slippa oroligheter och tjaffs. Ändå går det inte lång tid innan man är där igen. Varför? Jag vet ju att du älskar mig... och jag älskar dig hjärtat <3

  

So I put my arms around you, around you
And I hope that I will do no wrong
My eyes are on you, they're on you
And I hope that you won't hurt me

I'm dancing in the room as if I was in the
woods with you. No need for anything but music
Music's the reason why I know time still exists


Kommentarer
Postat av: syster

Du måste sluta att vara dum mot din man på fyllan, uppryckning nu! När du känner att du börjar bli arg, stanna upp och tänk "varför är jag arg", eller vad som helst. Tänk om han skulle lämna dig för en sån sak. Skärpning Pull! Mm, jackan var mycket fin måste jag säga. Puss puss

2007-08-18 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback