onsdag

Jag är trött. Jag är inte van att arbeta, det liksom försvann efter några veckor som arbetslös. Jag försöker dock att inte sova middag så man somnar gott sen istället. Men det går bra på jobbet och änsålänge så känns det bra. Imorgon är jag ledig och trots att jag bara har jobbat tre dagar så känns det jätteskönt. Få smälta det jag lärt mig. Sen är det jobb en dag sen ledig i helgen som bland annat bjuder på kräftskiva på lördag, ska bli riktigt trevligt. Det är så himla skönt att sluta kvart över fyra, tillskillnad från mitt senaste jobb Media Markt där man va hemma vid tio på kvällen. Det var ju riktigt varmt igår så efter jobbet åkte jag, Mattias och några till flatenbadet och badade. Känns lovely att man kan göra sånt trots att man jobbar.

Nu har jag suttit här ett par timmar och fördrivit tiden bland massvis av bloggar och på facebook. Men nu är det dock dags att sätta igång med middagen innan min sötnos kommer hem. Idag bjuds det på
pasta carbonara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback