kärlek & jobb

Jag inleder detta inlägg med massa kärlek till min karl!
Sen han kom hem har jag känt så hima mycket kärlek!

Aldrig ska jag släppa dig. Ibland inbillar jag mig saker men det finns också stunder då jag verkligen inser att du är allt jag vill ha. Det har jag visserligen vetat från allra första början. Min drömprins... Hur ska jag klara av så mycket ensamhet nu när vardagen och alla rutiner, träningar och skit kommer?! Jag är i alla fall världens tacksammaste som får somna och vakna brevid dig. Dela mitt liv med dig.



Så, nog om kärlek.
Första dagen på jobbet. Sandra har tagit så bra hand om mig så. Jag har inte gjort speciellt mycket, mest tittat på. Brett en smörgås och satt på en stödstrumpa. Det var inte alltför jobbigt att gå upp imorse, dock att somna inatt. Vred och vända på mig hela tiden. Man är ju ute en del och det känns även i huvudet nu... Nu är det bara ta nya tag för en ny dag imorgon. Information och inlärning. Men det handlar mycket om det kära Sandra säger också, tänka själv. Skönt att gå med någon man känner!

Strax kommer Mattias då är bär det av till Ica Maxi för storhandling.

Har skjutit upp på iprenen men nu är det fan dags :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback