jag hjärta vin

Gårdagen började jag med att spendra lite tid hemma hos syster Tess. Vi kollade på Sex and the city, lagade sallad och fixade hennes blogg lite. Så mysigt så. Hem en sväng sen bar det av mot Joanna med en dunk foot of africa. Vi käkade middag på deli italia, drack vin och surrade. Ibland surrar man på bra när vin är med i bilden.

Trots att det inte blev överdrivet mycket vin igår så vaknade jag ganska opigg, så jag somnade om och gick upp rätt sent. Har varit en sväng i Farsta och tyvärr hittade jag massa fina saker. Höll dock i pengarna ganska bra och kom bara hem med två saker. En jacka och en klänning. Hade väl egentligen inte råd, men... jag är ju tjej. Eller nått.

Ikväll kommer Barris hit på mer av den afrikanska foten sen får vi se vart kvällen leder oss...


  

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet hur det är...

Postat av: Sis

Jätte fin jacka! Var hittade du den? Tack för igår. Puss puss

2007-08-17 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback