hundvakten Luie

Herregud!
Vad hände efter Rhodos? Det fortsatte i samma anda tydligen.
Detta är åttonde dagen irad som det förtärs alkohol. Får lite dåligt samvete samtidigt som det känns som att man ska ta vara på den lediga tiden man har. Jag har visserligen varit ledig jävligt länge men man vet aldrig när jag börjar jobba. Har bott hos Joanna sen i lördags men idag bar det av mot pappa för att vara hundvakt i cirka ett dygn. Isabel kom över, satt och surrade i flera timmar med öl och bacradi apple med cola. Hon gick vid halv elva och sen dess har jag fördrivit tiden framför datorn och varit ute med doggisarna.

Ska snart bege mig upp mot tredje våningen och dubbelsängen, ska ju faktiskt upp vid senast åtta imorgon bitti för att gå ut med hundarna, var och en. Ska sova ensam första gången på sjukt länge. Antingen har Mattias eller Joanna sovit vid min sida. Hundarna kommer finnas på golvet och det är ju alltid något. Förhoppningsvis gör drinkarna det lättare att somna.

Imorgon är det torsdag. Inget speciellt planerat.
Det var prat om Joannas skärgårdpärla men sen kändes det för stressigt. Kan hända att vi drar ut tidigt på fredag och åker hem redan på lördag, inget är dock bestämt. Vill faktiskt bara ha lördag... då min älskade karl kommer hem! Han sa dock för en stund sen att dom kanske stannar till söndag. Men jag hoppas inte det!

Måste bara avsluta detta inlägg med att säga att dom fyra dagarna hos Joanna har varit riktigt trevliga. Vi har inte gjort så mkt- druckit vin och haft besök av bland annat Lenita och Barris. Ätit goda middagar, känt att det har varit jävligt nära, skrattat och snyftat till Sex and the city och har helt enkelt haft riktigt sköna tjejkvällar (om man bortser från vissa tråkigeheter).

Sängen och en dvd känns jävligt nära nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback