hoho..

Jag pysslade lite med bloggen, är väl egentligen inte nöjd men jag orkar inte hålla på längre. Tänkte säga att jag har vitkigare saker för mig men det kanske hade varit en lögn... Sitter hemma, är ledig och gör egentligen ingenting. Jag ska försöka samla kraft till att städa här hemma men det brukar ta ett tag. By the way känns det ofta som att jag skriver att jag ska städa här, hmm.

Kräftskivan i lördags var lyckad. Lite halvstelt i början när det är så mycket folk som inte känner varann men med lite alkohol i kroppen brukar det släppa, likaså där. Det var kräftor, grillning, dricka, kubb, dans, barhäng, bråk, kärleksfylleprat och en och annan ramlade genom häcken, bland annat Mattias och Eric. Efterfesten vid femsnåret ägde rum på donken, sedan sov Joanna hos oss. Vännen min är inte tillsammans med Eric längre, det känns till och med konstigt för mig. No more kvartetten...

Jobbade i måndags och igår, men nu är det tydligen inget jobb för min del förrens på söndag och efter det torsdag nästa vecka, om ingen blir sjuk eller så. Dock lite halvjobbigt att dom isf ringer tidigt på morgonen. Men, men.

Har sackat efter på bilddagboken också så jag ska nog lägga upp lite bilder där nu...
http://ells.bilddagboken.se

puss & de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback