halvseg torsdag

Jag vet inte om det var ensamheten, värmen eller vetskapen att jag bara skulle få sova sex timmar och vakna halvtorr i munnen som gjorde att jag inte kunde somna inatt. Sov små snuttar men aldrig mer än en halvtimme tror jag, riktigt jobbigt. Jag kom upp imorse i alla fall och matade och gick ut med Nelly och Bamse. Vid åtta skulle detta ske men jag kom upp tjugo över- trodde jag! När jag kom in igen såg jag att klockan bara va 06.59. Hallå? Fortfarande onykter eller? Nåväl. La mig och kollade på en film sen somnade jag ett par timmar. Annars har jag spenderat dagen framför datorn, mer film, i telefon och tagit mig en lång skön dusch. Va nyss ute med hundarna sista gången innan pappa & Janet kommer hem. Har bestämt mig för att vänta tills dom kommer hem så jag kan få skjuss, så lat är jag. Ska ta mig en pan pizza och sätta mig på altanen med en korsordstidning sen bör det inte vara allt för lång tid kvar tills dom kommer.

Ikväll ska jag hem till Joanna igen. Läste nyligen hennes blogg där det stog "Känner jag Louise rätt så tar vi väl fram vindunken ikväll igen" eller något liknanade. Helt ärligt så känns det ganska långt bort nu. Men, jag ska inte säga för mycket. Efter en middag brukar munnen vattna efter ett glas vitt.

För övrigt så börjar jag jobba på måndag. Helt sjukt... Känns jättekonstigt. Har varit ledig sen i mitten av mars. Men för min egen och för min pappas skull så måste jag börja nu. Farsta hemtjänst, jag hoppas det inte kommer vara så farligt som jag tror att hjälpa gamlingarna med vissa saker. Får stänga av när det blir för äckligt. Annars så tror jag det kan vara ett rätt trevligt jobb när man är hemma hos söta tanter och gubbar och ger dom mat och dylikt. Dessutom är det bästa av allt att arbetstiderna är halv åtta till kvart över fyra, suveränt ju!

/ Luie


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hur ofta känns det inte jävligt långt bort, men helt plötsligt jävla nära? ;D

Postat av: Sis

Hahaha! Vad rolig du är! Det kommer gå skit bra på jobbet, Sandra kommer ta så bra hand om dig! Och så ska du veta att det inte är så mycket äckel :) Jag lovar dig, det är ganska ofarligt. Pullis, vad söt du är som löser korsord! Vad är det för tidningar du kör på? Puss

2007-08-02 @ 17:53:32
Postat av: sis

Dålig uppdatering måste jag säga!

2007-08-03 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback