friday night

Fredag kväll.
Det betyder att det är sista kvällen jag och min Joanna ska bo ihop. Imorgon kommer våra män hem. Veckan har varit mysig, skön och rolig på alla möjliga sätt. Vi har nog aldrig druckit såhär mycket vin ihop förut, men gud så trevligt det är. Kvällen bjuder på middag innehållande oxfilé, klyftpotatis och sås. Egengjord sås på turkisk yoghurt med fetaost och vitlök, yummie! Behöver väl egentligen inte ens nämna att det ska drickas vin också. Förhoppningsvis kommer Isabel över också. Laterrr som Sibbi på Lillholmen 05 hade sagt, så vet jag inte vad som sker, men jag måste erkänna att det drar lite i partynerverna!

Kom på att jag inte har nämnt hur färgningen efter den misslyckade blev...
Kanon! Jag är supernöjd. Nu är det ljusbrunt, ovanligt med tanke på att jag är van med näst intill svart men som sagt, I like it! Får väl slänga upp en bild sen.

Nu luktar det verkligen mat här så nu ska jag bege mig mot köket och umgås och äta med Joanna.

Förresten Tess, Lätta kryss köper jag. Man måste ju börja någonstans
:)

image209 Tack för veckan med dig, älskade vännen  (L)

Kommentarer
Postat av: Sis

Klart att man ska börja nånstans.

2007-08-04 @ 10:47:18
Postat av: Joanna

Tack själv (L)

Postat av: Jess

Låter som en toppenkväll! Åh vad hungrig jag blev..

2007-08-04 @ 16:28:33
URL: http://metrobloggen.se/jessjess
Postat av: Maria

Söt du är, ser ut som en docka:) *komplimang*

2007-08-17 @ 19:52:00
URL: http://pashion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback