BUZZADOR

Tick tack. Sitter och väntar på att klockan ska bli göra ordning sig dags. Snart så. Är på göra ordning mig humör!

Älsklingen va hemma någon timme men nu har han flytt, hans och hans jobb ska också ha trevligheter idag. Åka sån där snabb båt genom skärgården bland annat, det skulle jag också vilja testa. Vi va och hämtade ut ett paket med 12 påsar halstabletter... För ett tag sen anmälde jag mig nämligen till Buzzador. Det innebär att man får testa nya prudukter gratis sen ska man redovisa vad man tyckte osv. Så tre olika smaker av Vicks nya halstabletter kom. Så nu behöver vi inte oroa oss över att vi inte har Vicks hemma... eller nått ;) Buzzador.com om det är någon som är intresserad!



Nej, nu börjar jag göra ordning mig lite i förväg. Lika bra, kan aldrig bestämma vad jag ska ha på mig.

Trevlig lill-lördag på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback