BEACH 2008?

I brist på annat denna kväll, som by the way ser ut som många vardagskvällar i mitt liv just nu, har jag pysslat lite med bloggens layout igen. Jag stör mig på mellanrummet mellan rubriken och texten annars blev det okej. När jag säger att kvällen ser ut en som vanlig vardagskväll menar jag att jag har suttit här i ett par timmar och kollat runt på lite olika saker medans pojken är på fotboll. Träningen slutade dock för mer än en timme sen och när jag ringde nyss för att höra var han höll hus höll han på att spela mer fotboll. Hallå? Får du aldrig nog?

Jag funderar på att poppa mig en påse smörpopcorn och lägga mig i soffan och hoppas på att det går något bra på TV. Egentligen borde jag inte poppa några popcorn om man ska börja tänka på figuren någon gång... Men jag är sugen och känner jag mig själv rätt brukar suget vinna, tyvärr. Måste verkligen börja träna regelbundet igen. Jag har två gymkort och det ena på sats så vad väntar jag på? Får dessutom träna på alla sats gym så jag kan ju inte skylla på så himla mycket. Lathet helt enkelt. Men snart, snart ska jag få med mig Joanna så ska vi påbörja beach 2008, eller nått i den stilen.

Imorgon står det som tidigare sagt arbete på schemat. Ser faktiskt fram emot det lite. Kollade mina ärenden och dom ser helt okej ut plus att det är tråkigt att va hemma för mycket. Imorgon när jag vaknar vid sex lär det dock inte kännas lika kul. Men jag har ju i alla fall syster Therese där på jobbet nu!

Jag bjuder på bild på mina doggisar hos pappa. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback