allt & inget händer idag...

Ledig dag, dåligt väder. Vad gör man?
Funderar på att pyssla lite här hemma men suget till det är inte så starkt just nu. Det är visserligen inte speciellt kul att sitta och häcka framför datorn heller. Jag vet inte om jag ska sysselsätta mig med tråkiga saker som behövs göras nu eller ikväll när min pojke kommer vara borta i cirka tre timmar. Jag tycker inte om hans fotboll. Fotboll, fotboll, fotboll... hela tiden under säsongerna. Varje dag...

Från det ena till det andra. Drama.
Två bland dom närmaste har kanske inte den stabilaste perioden i sitt liv. Båda sakerna kommer göra sån skillnad i deras liv och det kommer även märkas av i mitt. Känns som att även jag drömmer, känns som saker inte händer. Jag vet inte riktgit vad jag ska säga. Det är som en blixt från klar himmel. Jag älskar er Joanna & Mom
<3 En vacker dag blir allting bra. Jag hörde en gång på lilla jönssonligan att tiden läker alla sår.

Jag antar att det är nu jag ska ta tillvara på det jag har och uppskatta min karl som mest...
Mattias
  <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback