19/8

Det tog emot lagom mycket att gå upp vid sex imorse. Fy bubblan. Hade inte sovit speciellt många timmar heller. Ville bara ligga kvar med Mattias. Nu vet jag hur han kände sig när det var jag som låg kvar i sängen i fyra månaders tid. Men jag jobbade på och dagen gick hyffsat fort. Karln min kom och hämtade mig men nu, hör och häpna(!) är han på fotboll. Vi såg Simpsons filmen igår... Jag har aldrig varit speciellt förtjust i Simpsons men filmen va faktiskt skön!



För övrigt så kanske jag har en chans att få jobb på H&M. Jag vill inte ta ut något i förväg men man kan ju alltid hoppas. På hemtjänsten finns det tydligen inte så mycket jobb nu som jag kanske hade velat så jag hoppas på en heltid där. Men som sagt, ska inte ta ut något i förväg.

Nu: Soffan

Kommentarer
Postat av: syster

Jasså?! Hm, kul att veta det :) Puss

2007-08-20 @ 18:18:27
Postat av: syster

Jag har undrat varför det inte syns! Hur fixar män det då? Puss

2007-08-20 @ 20:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback