THE WEEKEND

Helgen har bjudit på lite av varje. Fredagen blev lugn då jag och Joanna kollade på våra mäns första fotbollsmatch. Gick dock runt ganska mycket eftersom hon hade valpen med sig. Efter det blev det mys med min trötta man. I lördags var vi hemma hos oss med dricka och singstar som vanligt. Isabel som är hemma från Barcelona va här, mycket trevligt. Sen blev det en Melles och kvällen blev lyckad! Söndagen hade jag inget för mig så åkte till Media Markt och hälsade på tjejerna. Saknar verkligen er! Jag köpte dammsugarpåsar (köpte dock fel såg jag när jag kom hem) och Karin bjöd på glass i solskenet. Tillbaka till heron city på kvällskvisten för att se Mr.Bean med Mattias. Sjuka Mr Bean, sjuka film- men den var rolig!

Nu har jag äntligen ryckt mig i kragen på jobbfronten. Fixat allt jag har kunnat idag så snart ska jag väl ha ett jobb hoppas jag. Sökt en del och nästa vecka ska jag ha möte med en handledare så att jag faktiskt fortsätter och inte blir bekväm igen. Det är faktiskt lite smått tråkigt att inte ha något att göra på dagarna när inte någon annan är ledig.

Jag längtar till torsdag. Några pojkar från gamla klassen i gymnasiet som ska ha 20-årsfest i Södra Mälarstrand. Då får man festa med alla gamla godingar, ska bli roligt så det ser jag fram emot!

http://www.youtube.com/watch?v=SMUOg7BebKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback