SUNDAY

Helgen har bjudit på en och annan alkoholhaltig dryck. Såhär på söndagskvällen är man lite småseg. Ätit pizza, druckit läsk och nu är jag sugen på choklad. Ska unna mig det också tror jag men från och med i morgon är det allvar om man ska kunna gå ut på stranden i sommar. Kom i gång med träning ett tag men sen tappade jag det. Tränade dock i veckan och denna vecka ska det bli mer. SATS, here I come. Eller nått. Men inte ikväll. Ikväll glömmer vi allt sånt och åker hem till Joanna, Eric och deras Tindra på lite onyttigt och film.


Kommentarer
Postat av: Yogi Maha Jai Shanti

Namaste!
Jag är nykterist så jag får dricka te och lassi.

Postat av: Tindra

deras Tindra? Hihi varför är det bara hundar som heter samma sak som mig :P

2007-04-23 @ 21:45:34
URL: http://elintindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback