(L)

Det blev inget Söder igår. Jag var för slut efter storhandlingen på Kvantum. Men nu finns det mat hemma i alla fall. Idag har jag ingen feber men näsan är snorig och jag har huvudvärk. Och ingen ipren har jag. Även fast jag inte känner mig helt kry känns det inte som att jag kan sitta inne i det här vädret så jag ska åka till Huddinge och träffa Joanna. Fika lite och så måste jag inhandla lite saker. Jag vet, jag ska inte shoppa den här månanden men det här är saker jag måste ha. Så ser kanske inte Mattias & padre på den saken men tjejer förstår när jag säger att jag måste ha en ljus väska nu när våren är här då jag bara har mörka!?

Nu är det dags att sätta på sig solglasögonen och gå mot bussen. Älska solsken!

5 månader med min älskling idag. Känns som mycket längre.. Beror väl på att vi har träffats i 10 månader och det vi hade innan vi var tillsammans var näst intill ett riktigt förhållande. Älskar dig baby, av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Joan

Haha ja såhär när solen kommer fram om dagarna går det ju inte för sig att ha en mörk väska :)

2007-04-27 @ 09:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback