Herregud vilken lång helg..

Jag är sliten. Partajet i torsdag var bra. Så himla kul att träffa alla. Det blev dock lite för mycket av det goda för min del vilket resulterad i att jag fick höra historier dagen efter om vad jag hade gjort. Fast det är ju bara att skratta åt nu. Jag minns att jag hade väldigt svårt att stå i slutet av kvällen och när jag vaknade dagen efter hade jag sår lite överallt och en bula på ögonbrynet. Inga minnen. Läskigt. För det är jag som brukar komma ihåg. Men icke, denna gång var det M som fick återberätta. När jag vaknade låg dessutom han på soffan och jag hade egentligen ingen aning om varför. Jag minns vissa delar men att jag ska ha slagits så mycket som det påstås är väääldigt suddigt. Nåväl, så kan det gå. (Bilder från förfesten finns att beskåda på http://ells.bilddagboken.se ) Mådde sjukt dåligt hela dagen men eftersom jag inte ville ligga hemma ensam på kvällen så följde jag med ut igen. Det tog emot att dricka. Så det blev en nykter kväll ute... jag vet faktiskt inte om det någonsin har hänt. Trött och sliten fick man sig ett skratt av att kolla på andra människor. Blir ju i ett helt annat perspektiv. Bland annat träffade jag den bögigaste bögen ever som pratade om att jag var kvinnan han eftersträvade att vara när han hade dragshows. Nu skulle ju en vanlig helg varit över men nej då var det bara lördag. En filmkväll som började skulle börja med tre slutade med sju. Jag och sex grabbs. Vi såg Alpha Dog och eftersom jag var den enda tjejen var det också bara jag som snyftade. Men den var att rekomendera faktiskt. Vid tolv snåret hade man ju kommit ifrån bakfyllan från torsdagen så då börjde vi pimpla igen. Var dock bara hemma och det var skönt att bara sitta och ta det lugnt med ps2 och xbox. Vid fem gick alla och jag fick somna med min älskling. Skönaste var tidigare på kvällen när vi hade franska balkongen lite öppen och det kommer en spanjor och knackar på. Han tittar in och ser hur många vi är och blir helt nervös och försöker förklara något för oss på väldigt dålig svenska. Så vi frågade som det lät som han sa "Har du kört på en älg?" Han log och sa "Ja!" Men efter en stund förstod vi att det var öl han ville ha. Haha vem gör så?! Anyway. Idag har varit en seg dag och vi sov länge. Mat, tv-tittande och nu är M iväg på match och jag funderar över vad jag ska laga för middag till oss. Funderar på fattiga riddare för det var sjukt länge sen man åt det. Frågan är om jag orkar.

Lenita:
Du ska veta att jag tänker på dig hela tiden. Kan inte sätta mig in i hur du mår men du ska veta att hur svårt det än är att ge någon respons så lyssnar jag. Jobbigt att inte kunna hålla om dig och säga att allt blir bra. I sånna här situationer finns det ingen tröst. Han har det bra där han är nu och han vet att du älskar honom. Och du vet att jag älskar dig!

I morgon ska vi hem till M's familj på påskmiddag och sen börjar en vecka av nya tag i mitt arbetssökande liv.

Grattis Joanna på  din 20-årsdag <3


http://www.youtube.com/watch?v=D45ytaZHtDc


Kommentarer
Postat av: Jess

Tack för kommentaren! Den värmer. Ja.. visst är det onödigt. Anonym idioter som lägger ner tid på att kommentera, men det är Dem som har problem och issues. inte jag. därför tar jag inte åt mig :)

Postat av: Joanna

Tack honey :)

2007-04-12 @ 21:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback