ARTONDE APRIL TVÅTUSENSJU

Jag fick nyss ett samtal. Finally börjar arbetsgivarna höra av sig! I morgon ska jag på intervju på Sandy's, Mariatorget. Det är en heltidstjänst wich is perfect. Jag har fått för mig att gå från handels till resturang är att gå ner sig men jag hoppas jag får en annan uppfattning imorgon. Jag sökte det jobbet igår och dom har redan hört av sig. Jag har praktiserat där och kan börja omgående så utan att ha för stora förväntningar så känns det ändå på något sätt rätt lovande. Nåväl, vi får se.

Precis innan jag fick samtalet tänkte jag börja skriva och faktiskt inleda inlägget med att beklaga mig över min arbetslöshet och att det är riktigt jävla tråkigt att inte ha något att göra på dagarna. Och så är det ju faktiskt. Men nu blev jag ändå lite motiverad. Vill dock att fler ska höra sig så att man har lite olika valmöjligheter (om man får jobbet vill säga).

Jag måste säga att jag längtar till den tjugoåttonde april när jag och dessa tre ska vara very important persons på premiären av Gröna Lund. Attraktioner, mat, alkohol och mys. Hoppas det blir fint väder! By the way hade vi filmkväll igår like the old days. Måste göras oftare...




image16


Psst, laddar upp bilder på http://ells.bilddagboken.se

Just det. Är det någon som kan förklara för mig hur man får annan design på sin blogg förutom dom man kan välja? Bara en annan bakgrund eller nått. Alla har så fina och jag förstår ingenting? Kommentera det gärna.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lucy. Det var så kul att se dig idag :) du måste komma förbi oftare.. Det är ju liksom inte lika kul på jobbet utan dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback