Louise och Fredagen

Så var det fredag igen. Känns som jag nyligen skrev ett inlägg där det var måndag igen. Visst är det skönt med fredag... Men jag har jobbat öppning till stänging och är lagom trött. Så det var direkt hem till boningen, snart blir det chips och dipp, Cosmopolitan, Vecko Revyn och lite TV, sen blir det sovdags för i morgon är det jobb igen. Men i morgon efter jobbet blir det dock trevligheter när jag, Kim, Therese och Maarit ska ut och käka på Söder, dricka alkohol, snacka skit och bli runda under fötterna. Efter det borde jag åka hem och sova med tanke på att det är jobb på söndag också men förmodligen blir det utgång och jag har laddat upp med bakispillrena Revigör, haha! Spännande.

Jag säger som M sa innan han drog i väg till Spanjorerna - Jag längtar till nästa lördag! (L)


Nej, nu lockar chipsen och mina tidningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback