Lite bra saker o de

Toppen just nu


Tjejerna på jobbet (de flesta) som gör det okej att faktiskt jobba

Julgalan 06 som snart äger rum som vi har sett fram emot länge nu

Melody Clubs senaste album, högsta volym på bussen tack

Första advent på söndag, mysigt! (Snö behövs dock för att höja mysfaktorn)

Min nya Dior foundation, bästa jag haft. Verkligen värd pengarna!

Sist men definitivt inte minst, min Mattias <3


I dag är min sista dag som deltidare. I morgon är det december vilket betyder upp till heltid. Men det gör inte så mycket, mer pengar men fortfarande samma schema där jag är ledig 5 dagar i rad varanann vecka. Jobbar bara längre dagar. Och det är ju schysst! (Säger jag nu, är nog inte alltför kul att nästan alltid jobba elva timmars pass..)

Nåväl. Dags att göra sig redo för jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback