5 days to go

Yttligare en helg har passerat. Känns som att veckorna går så fort. Nu är det dock måndag igen och man sitter och väntar på helgen. Nu jobbar jag ju visserligen denna helg vilket är mindre kul med tanke på att det är löningshelg och den lönen alla kommer julhandla för, vilket betyder kaos på jobbet. Men det är oftast skönt när det är mycket folk, när man är sysselsatt. Sen så kommer ju en härlig lön på tio tusen på fredag! Det känns ju inte helt fel liksom. Har dock redan slösat 2500:- med tanke på att jag köpte den nya jackan (som för övrigt inte blev brun utan mossgrön- men jag nöjd). Och helgen blir inte som de brukar se ut, min sötnos åker utomlands så inge mys blir det minsann. Men då ska jag passa på att gå ut och äta med ett par vänner och sådär...sånt som inte händer alltför ofta. Så får man längta lite efter honom :)

Min tredje lediga dag och jobbar inte förrens torsdag. Lite halvskönt sådär! Så idag ska jag göra något som inte heller händer alltför ofta- åka hem till min älskade syster Tess och hennes Daniel. Snacka, umgås och äta lite middag. Imorgon bör jag träna också... händer inte heller ofta nu för tiden! Sen så står det lite övningskörning på veckans schema också.

Helgen var helt okej. Fredags blev det lite vin/öl med Kim efter jobbet, och sedan i sällskap av hennes pojkvän. Sen fick jag skjuss och sov hos M. Lördag blev det ännu mer öl och aquatini hos Joanna sen en liten Melles, fyllekäk på donken sen hem till sägen. Igår såg jag Borat med Mattias, Joanna & Eric! Det var det ja...



Nu ska jag städa mitt rum innan mamma slänger ut mig ur huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback