13/11

Igår var det den 12:e november - min födelsedag. Skoja inte vilken skillnad det är att fylla år nu för tiden. Kändes som vilken dag som helst, dock med lite tårta och presenter. Just åldern känns ingenting. 19 år är en rätt värdelös ålder, men samtidigt skönt att komma ifrån 18. Jag jobbade till fyra igår, sen var det hem till middag med ena familjen och i present där blev det en blå iPod 4gb, den är så söt så. Idag ska det firas lite hemma hos pappa och eftersom det enda jag önskat mig är en digitalkamera så känns det rätt givet vad jag får. Av sötnosen M fick jag smycken... <3

Förstår inte hur jävla komplicerat det kan vara att få in lite låtar i iPoden? iTunes hit o dit, sladdar, program lalala. Kan man inte bara få dra in låtarna som gamla vanliga mp3 spelare, mycket lättare. Nu tror jag dock att jag har lyckats få in i alla fall cirkus 200 låtar. Får se om det fungerar...

För övrigt så har jag lite små ångest över att jag inte har tränat sen jag började jobba. Måste kolla upp om det går att frysa kortet osv och köpa ett på SATS istället. Genom jobbet kostar det 150:- i månaden o på det gymet är ju det ingenting...Måste komma igång igen.

Sen så längtar jag efter min lön. Jag har aldrig fått en lön över tio tusen förut... Hur ska jag kunna hålla i dom? Måste verkligen försöka nu.

Nu tror jag att jag ska bege mig ut på en powerwalk om iPoden har gett med sig och vandra med musiken och filosofera. Sen ska jag som sagt hem till pappa. Ska bli trevligt, har saknat min pärla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback