Jul utan snö?

Förstår inte riktigt att det är julafton nästa vecka. Nästa vecka! Det är fan sjukt. Det kommer aldrig hinna komma snö tills dess vilket kommer göra att julafton inte alls blir som den ska vara. Jag tappade iofs det där med julstämning för några år sen men utan snö finns den ju inte alls. Visst att ljusstakarna står i fönstret men hallå, julafton utan snö fungerar inte och det är det vi kommer få.

Nåväl, innan det där med jul kommer festligheter i helgen. På fredag är jag och M bjuda på fest dit jag hoppas han följer med. Brevid på Stuvstakällan har Lenis någon julfest så ja, då ska det festas. På lördag fyller Mattias systemet... då lär det också festas!

Gud vad jag känner att det här med att skriva blogg idag inte går. Så jag skiter i det här nu och går och diskar och städar lite i väntan på att min kärlek kommer hem.

Adios.

http://ells.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback