19:e December?

Jag har blivit kär...
Mattias är jag redan kär i det här är en ny skönhet. Samsung D830 tog mitt hjärta här för ett par minuter sen. I helgen blev det lite av det för mycket för både mig och älskling och min mobil gick sönder på grund av det. Den fungerar men luckan ramlar av när som helst. Eftersom att jag inte har önskat mig något speciellt i julklapp så va ju en ny mobil en given sak. Så jag sökte lite och fann denna. Den verkar bara finnas tillfälligt på marknaden men jag MÅSTE ha den. Så nu får pappa leta på!
131064-4
Som sagt, helgen. Fredagen började jag och Mattias hemma hos honom med ps2 och Singstar (som jag gav honom i present en dag för tidigt) Vid elva snåret tog vi oss till Stuvsta och en överaskningsfest. Dricka och dans och en av oss blev jättefull, guess who. Inte var det jag i alla fall. Inte som den andra galningen i alla fall. Sen var det julfest brevid på SK där vi spårade lite väl kanske, drack ingenting utan dansade bara. Lite senare fick vakten för sig att M va lite för full och inte fick komma in igen, så då begav vi oss till Högdalen och Engelbrekt (där vi har varit så mycket senaste tiden att drickan är gratis...illa fan.) Väl hemma var då min mobil åkte i golvet, varför är jag nog tyst om :) Lördagen vaknade vi tjugo i tre och jag tvingade en bakfull man till systemet trots att han inte ville...fyller man 20 år så ska man fan gå dit. det var han tacksam för på kvällskvisten när det blev singstar igen och sen Melles. Och ja efter det hamade vi på Engelbrekt igen... På vägen hem tror vi att M däckade ståendes och han ramlade med ansiktet ner i marken/trottoaren. Alldeless stilla och blodig... Jo då blev jag rädd vill jag lova. :(

Det är fem dagar kvar till julafton och jag har fortfarande inte handlat en enda julklapp. Men i morgon ska jag ta och göra det. Isabel har kommit hem från Barcelona och det ska bli grymt kul att träffa henne igen!

Det är kallt här hemma så nu ska jag dricka varm chocklad med grädde och som vanligt när jag är ledig se fram emot när M kommer hem så man kan få en puss. Pussar är det iofs snålt om nu efter olyckan med ansiktet men jag kan i alla fall pussa på honom!

Tingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback